"LAS ÇARANDAS" MAIS UMA RAIZ DE CAÇARELHOS



“LAS ÇARANDAS” ye l purmeiro grupo femenino de gaitas de foles de las Tierras de Miranda i tamien stubírun na Ronda de las Adegas adonde dórun un cuntributo balioso para que l'eibento ganhe cada beç mais notariadade i traga a Atanor cientos de pessonas todos ls anhos.
La Ronda de las Adegas bieno para quedar cuntribuindo pa l turismo regional i tornando-se nua fuonte de riqueza pa la populaçon lhocal.
Tamien las Çarandas ban aperfeiçoando l sou grupo i ye nestes dies que púoden amostrar melhor, porque ne l lhocal própio, la cultura i la música mirandesas que tanto se sforçan para lhiebar a to lhado, tanto an Pertual cumo ne l strangeiro. Tamien eilhas son un grupo que bieno para quedar.
…/…
“LAS ÇARANDAS” é o primeiro grupo feminino de gaitas de foles das Terras de Miranda e também estiveram na Ronda das Adegas onde deram um contributo valioso para que o evento ganhe cada vez mais notariedade e traga a Atenor centenas de pessoas todos os anos.
A Ronda das Adegas veio para ficar contribuindo para o turismo regional e tornando-se numa fonte de riqueza para a população local.
Também as Çarandas vão aperfeiçoando o seu grupo e é nestes dias que podem mostrar melhor, porque no local próprio, a cultura e a música mirandesas que tanto se esforçam para levar a todo lado, tanto em Portugal como no estrangeiro. Também elas são um grupo que veio para ficar.

0 comentários:

Enviar um comentário